donderdag 16 juni 2011

Vlierbloesemlimonade


Heey,
Sinds Dinsdag ben ik al bezig met Vlierbloesemlimonade. En ja,vandaag was het af. In totaal heb ik 4 en een halve fles gevuld met limonade. Eerst heb ik dinsdag samen met mijn moeder de laatste Vlierbloesem uit de buurt weg geroofd. We waren een beerje laat dit jaar dus er was niet zo ontzettend veel bloesem meer. Toen heb ik sinaasappels uit geperst. Daarna moesten we het twee dagen laten staan. En vanavond hebben we de juiste hoeveelheid suiker en citroenzuur erbij gegooid en op het gas gezet. En dan net zo lang wachten tot het kookt en als het kookt gooi je het in flessen.
Toen het op het gas stond was ik bezig met het etiket. Dus ik sprong nog regelmatig heen en weer om in de pan te roeren.


Groetjes flo


2 opmerkingen:

  1. Wat grappig zo heeft mijn moeder laatst met de kinderen van rozenblaadjes limonade gemaakt!
    Leuk dat je mee doet aan mijn give-away.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi Michaja,
    Mijn moeder maakt al heel lang vlierbloesemlimonade en dit jaar wou ik ook wel mee helpen.

    Groetjes flo

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥