vrijdag 10 juni 2011

Jam!!!

Heey,
Sorry dat er zolang geen bericht was maar net toen ik inspiratie had voor een blogbericht, kwamen we bij mij in de buurt voor een groot deel zonder telefoon en internet te zitten. Dus...
Maar dan; Jam. Ik heb voor heet eerst in mijn leven jam gemaakt! Het is een klein potje met Bosaardbeien-jam geworden. Er waren wat minder bosaarbeien dan ik had gedacht dus is het een wat kleiner potje geworden (zie plaatje). Ik dacht echt dat het
heel veel werk zou zijn om jam te maken maar ik was zo klaar!
Verder ben ik van plan om dit Pinksterweekend een hoes te maken voor de Ipad2. Hier komt natuurlijk ook een blogbericht over maar die plaats ik pas als hij af is. Met foto's natuurlijk.



Groetjes flo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥