dinsdag 28 juni 2011

Vintage uiltje

Heey,
Tja ik kan toch niet echt stoppen met het maken van die kleine schattige uiltjes. Ik heb er nog eentje voor mijn vriendin gemaakt. Het werkt bij mij zo'n beetje als een verslaving. Het is ook gewoon zo'n ontzettend leuk
gezicht (vind ik) als je zo'n uiltje ziet liggen. Ik ga waarschijnlijk ook een wat grotere maken want die sleutelhangers zijn zo ongeveer rond de 10 centimeters. Ze verschillen alleen wel want ik maak ze met de hand dusss zijn ze uniek. De laatste die ik heb gemaakt was nog wel even lastig bij het oog omdat ik die moest vervangen. En dat ging niet helemaal goed...
Verder kwam ik vandaag ook nog een heel ander maar ook zeer plaatje schattig plaatje tegen. Leuk niet?

Groetjes flo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥