maandag 25 juli 2011

Cupcake time!

Ik ben afgelopen week behoorlijk aan het haken geslagen. Hoe dit komt weet ik niet precies maar ik kan niet zeggen dat ik het vervelend vind ;). De cupcake hiernaast is mijn allereerste gehaakte cupcake. Hij is niet perfect want ik heb niet versierd maar toch is hij wel leuk. Hij staat op mijn kast en elke keer als ik er naar kijk wordt ik op de een of andere manier helemaal vrolijk! Toen ik deze had gemaakt vond ik dat ik moest kijken of ik er nog wat meer van kon "bakken". Toen kwam ik op het volgende exemplaar. Het is hetzelfde patroon alleen nu zit er een belletje op en een haakje waardoor je hem als sleutelhanger kunt gebruiken.
Verder hebben mijn zus en ik vandaag samen een handleiding van ons huis gemaakt. Er komt namelijk iemand anders in ons huis als wij op vakantie gaan. Maar ja dan moet je wel weten hoe alle apparaten werken. Daarvoor hebben mijn zus en ik dus een handleiding gemaakt. Het was best wel grappig om te doen het koste wel meer tijd dan ik had gedacht maar dat geeft niet.


Groetjes flo

3 opmerkingen:

  1. Ha die Flo, wat een leuke cupcakes heb je gemaakt!Ik wil ook gaan haken, maar ik moet er weer eerst helemaal inkomen...eens kijken of ik een filmpje op you tube kan vinden :-)
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg die cupcake, ik heb er een heleboel gezien op een blog maar weet niet meer de welke ;-( Als ik het terugvind zal ik het je laten weten ...

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en ja zeg proficiat met je giveaway ! Geluk heb je hoor, ik heb er nog geen gewonnen!

    Doei
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥