zondag 10 juli 2011

Kol & Fuchsia

Heey,
Jeej mijn kol is eindelijk af ik heb er best lang over gedaan maar nu is ie af dusss. Hij is wel wat groter geworden dan ik had verwacht maar dat vind ik niet zo heel erg, en als hij echt veel te groot is verkoop ik hem toch gewoon? Of niet soms... Het enige probleem is dat het zomer is en het steeds warmer begint te worden.
Maar ik blijf denken aan wat mijn wijse moeder zegt;
"Er komt wel weer een nieuwe winter".
Of aan de w
oorden van mijn zus;
"De winters zijn waarschijnlijk nog niet op hoor!"


Verder had ik vandaag na het afbreien van mijn kol nog niet genoeg gehandwerkt dus ben ik
door gegaan met het haken van een Fuchsia. Dat was nog best
wel een klus want het was een moeilijk haak-ontwerp volgens mijn boek maar met wat hulp van mijn moeder is het me gelukt.



Groetjes flo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥