zaterdag 9 juli 2011

Kol

Heey,
Ja mijn Kol is bijna af. Ik ben eraan begonnen met de gedachte; als ik hard
door werk heb ik hem misschien deze winter nog af. Tja... Dat is niet helemaal gelukt. Ik moet nog ongeveer 5 naalden. En dan is hij af.
Verder heb ik gister (Vrijdag 8 Juli) mijn gitaar diploma gehaald. Anderhalf uur ervoor kreeg ik nog een ongelukje waardoor ik helemaal in de stress schoot. Mijn nagel van de vinger waarmee ik akkoorden-liedjes speel was de verkeerde kant op geknakt. Hierdoor kwam er toen war bloed onder en tja dat doet zeer. Maar
ik ben geslaagd met een 8 dus ik ben dik tevreden.
Ik ben ook weer begonnen met een vintage uil. Deze wordt alleen wat groter dan de andere 2 sleutelhangers. Het wordt of een kussentje/ knuffeltje of eentje die je bij de deur hangt met belletjes er onder aan zodat hij rinkelt als er iemand naar binnen gaat. Ik ben er nog niet helemaal uit.

Groetjes
flo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥