zaterdag 16 juli 2011

Naaimachine & iPod hoesje


Heey,
Ik ben zooo giga mega ontzettend blij want... Mijn zus en ik hebben samen een nieuwe naaimachine gekregen! Dit cadeau hebben we gekregen omdat we allebei over zijn naar atheneum 3 en omdat we een mooi rapport hadden (volgens onze ouders ;).
Dus ik heb vanmiddag natuurlijk meteen uitgeprobeerd. Dit was ik aan het begin van de middag nog niet van plan maar toen ik even met mijn handen in mijn haar zat omdat ik niet wist wat ik moest doen kwam ik met een idee. Ik zou mijn bescherm hoesje van het scherm van mijn iPod
vervangen want deze zat namelijk onder het stof en dar niet bepaald wat je noemt mooi. Ik had nog een nieuw "
fliesje" dus die zou ik er op doen. Toen ik tot de ontdekking kwam dat daar al allemaal stof op zat werd ik mooi pissig. Mijn moeder zij toen;"dan zit er niks anders op dan een nieuw hoesje maken". Dus zo gezegd zo gedaan. Toen heb ik uiteindelijk van een heel leuk roze stofje wat vilt en een beetje hulp van m'n moeder een hoesje gemaakt. Ik ben er erg tevreden over. En het mooiste is dat de naaimachine het geweldig deed. Over de naaimachine plaat s ik nog wel eens een beter bericht maar toen ik een foto wou maken was hij net opgeruimd nou ja volgende keer beter.
Groetjes flo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥