zaterdag 23 juli 2011

Sokken gekte

Gisteren was ik een beetje in een melige bui dus had ik een soort Pipi Langkous sokken aangetrokken. Ik kon het natuurlijk niet laten om daar een foto van te maken en hem op mijn blog te zetten. Ze zijn heel mooi van boven maar aan de onderkant zijn ze heel erg versleten dus kan ik ze alleen aan doen als ik ook sloffen aan doe.
Ik heb ook weer vijf blokken voor mijn deken af. Ik zit nu op totaal 9 blokken van de 77. Dat betekent dat ik er nog 68 blokken moet maken in deze vakantie. Ik hoop dat dat gaat lukken, ik denk het wel. Ik doe in ieder geval 2 blokken van alle kleuren die ik gebruik.

Groetjes flo

3 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke sokken! En wat goed alweer zoveel lapjes af! Het is ook echt weer om binnen te zitten knutselen he?
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zulke sokken had ik vroeger ook!
    Ik ga er toch maar weer naar op zoek, lang geleden dat ik die leuke teensokken aan had. En ze zitten wel fijn... (kon mijn moeder zich toen niet voorstellen haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijne kan het ook nog steeds niet geloven;) haha

    groetjes flo

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥