dinsdag 26 juli 2011

Verhip... ik heb gewonnen

heey,
Ik heb vandaag mijn 2e give away gewonnen.
Toen ik het zag dacht ik echt van; verhip... ik heb gewonnen. ;). Ik heb hem gewonnen bij toffe stoffies met het nummer 27. Dat is nog nooit mijn geluksgetal geweest. Dat was namelijk altijd 22, en als die niet werkte dan 9. Dat is samen namelijk mijn verjaardag. 22-09. Ik hoop dat ik voor die tijd 25 volgers heb zodat ik een give away kan doen en de winnaar kan laten trekken door de jarige hand van mijn zus. Want tja als je tweeling bent ben je ook samen jarig ;).
Verder heb ik vandaag een patroon uitgetekend voor een etui voor mijn haaknaalden. Als ik op vakantie ga moeten de haaknaalden uiteraard mee maar ze zijn zo klein dus een persoon als ik ben ze makkelijk kwijt. Bovendien vond ik dat ik weer eens achter de naaimachine moest kruipen. Dat heb ik al zolang niet meer gedaan :). Ik heb alleen 1 probleempje; toen ik het patroon had uitgetekend had ik geen zin meer om hem ook nog eens te gaan maken. Hopelijk heb ik die zin morgen wel weer!

groetjes flo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥