vrijdag 22 juli 2011

Vervelend internet

Aah ik kan geen 1 gratis haakpatroon vinden van een (vintage) uil. Weet jij waar ik er een kan vinden laat dan alsjeblieft een berichtje achter met een link of mail me! Ik ben er echt al een hele tijd naar op zoek maar vinden: No Way! Ik kan je vertellen het behoorlijk frustrerend.
Verder heb ik ook nog het probleem dat mijn internet er om de haverklap uit vliegt. Ik ben al een uurtje bezig met "bloghopsen" en het zoeken naar een patroon en als je internet er dan telkens uit vliegt schiet dat niet erg op.

2 opmerkingen:

  1. Via Lien kom ik bij jou terecht, ik vind het fantastisch dat je als 13 jarige al zo cratief bent! en ook al een naaimachine hebt ... ongelooflijk hoor. Ik zou zeggen doe zo voort want je maakt leuke dingetjes, ik zal je volgen.

    Fijn weekend
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Flo,

    Wat leuk van je reacties op mijn blog! Succes met de cupcakes!! Helaas kan ik je het patroon van de uil niet geven, want deze heb ik gekocht en als ik hem aan jou geef vind ik dat niet zo netjes tegenover degene waar ik m van gekocht heb... snap je? je zou eens op www.freubelweb.nl kunnen kijken, hier staan heeeeeel veel verschillende GRATIS ;) patronen op! Veel succes!!

    Liefs, Madieke

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥