woensdag 31 augustus 2011

3 dubbele taart

Heey,
Vandaag lekker geshopt. Op de markt nog een fijn bolletje licht roze wol gevonden. De donker roze had ik ergens anders gekocht. Wat ik wel een beetje gek vond was dat de donker roze €2.20 was en de licht roze €2,- maar ja dat is ook maar een bijzaak.
Vanochtend ook nog even bij de kringloop gekeken maar niet echt geslaagd. Ik hoor van een heleboel mensen dat ze vaak iets leuks vonden bij een kringloop maar ik had vandaag niet veel geluk, een andere keer beter.
Vanmiddag was ik bij de Xenos. Daar heb ik 3 houten doosjes gevonden die ik ga beschilderen als een taart en dan op elkaar plak. Dus dat word ook weer een project.
Liefs flo

1 opmerking:

  1. Hoi Flo, wat een productie deze zomer, je kunt wel zien dat het weer niet geweldig was, ik heb geeneen keer iets gelezen over in zwemmen on het meertje oid! Liefs tante catooooo

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥