donderdag 20 oktober 2011

Hij is er!!!

Vanochtend zaten we stiekem wel een beetje te wachten en toen pats boem... Klonk de bel en was hij er! De e-reader van mijn zus. Het was een verjaardagscadeau maar omdat hij afgelopen vrijdag uit was gekomen was hij er pas vandaag pas. En ja hoor ik mocht een hoesje er voor maken. Ik had niet verwacht die vandaag af te krijgen maar het is me wel mooi gelukt. Hieronder zie je het resultaat.
Ik was vandaag ook bezig met een tas. Ook die heb ik vandaag afgekregen.
Hij is gemaakt van de IKEA stof van mijn vorige bericht. Eerst vond ik hem wat groot maar toen heb ik er wat veranderingen in aan gebracht en nu vind ik hem precies groot genoeg.
En als laatst wil ik jullie nog even mijn nieuwste aanwinst showen. Het zijn hele leuke roosjes oorbellen. Ik had ze vandaag bij de Takko gespot en ik vond ze meteen leuk dus heb ik ze gekocht.
De foto's zijn wat gelig maar dat komt waarschijnlijk door dat ik de foto's heb ik gemaakt met licht van de lampen.

Liefs flo

1 opmerking:

♥ Bedankt voor je berichtje ♥