zaterdag 1 oktober 2011

Ik ben getagd door:


Oei, nu moet ik tien "geheimpjes" vertellen. Es even kijken hoor.

1. Ik zou graag een hele goede volleybalster willen worden.
2. Mijn hart maakt na 23 volgers nog steeds een sprongetje als er weer een volger bij komt.
3. Ik ben gek op oorbellen maar er zijn er maar 3 à 4 die ik altijd in heb.
4. Ik vond de gaatjes in mijn oren schieten erg pijnlijk.
(Iedereen zegt altijd dat het wel meevalt maar dat vond ik niet)
5. Ik ben echt een rommelkont.
(Ik heb een hekel aan de stofzuiger, maar hij komt wel elke zaterdag door mijn kamer)
6. Ik het een eer vind dat ik getagd ben.
7. Ik elke dag wel soieso 3 keer kijk op blogger kijk.
8. Ik soms wel een uur op het internet haakpatronen zit te zoeken.
9. Ik vind het heel leuk om mail/reacties te krijgen.
10. Ik vond het heel leuk om een give away te organiseren dus dat doen we snel nog een keer. (50 volger? 25 volgers heb ik al bijna dus dat vind ik een beetje te gek)

En dan mag ik nu andere blogsters taggen.
Ik weet niet precies hoeveel ik er mag taggen dus doe ik er maar 5 (lekker veel).


Tjou tjou flo

1 opmerking:

  1. Hoi Flo,
    Sorry, zoals ik al op mijn blog schreef, kan ik je helaas niet aan een patroon helpen van de tissuedooshoes. Lees er nog even wat ik geschreven heb, misschien kan je dan zelf aan de slag.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥