zaterdag 31 december 2011

Oliebollen

Vandaag heb ik voor het eerst samen met mijn vader oliebollen gebakken in de schuur. Twee schalen vol, en ik heb ongeveer 2 uur lang met bevroren tenen gestaan maar het was wel leuk. Het resultaat was 2 schalen vol met oliebollen.
Het idee voor mijn deken was dat hij 77 vierkantje groot zou worden maar ik ben hem nu aan het uitbreiden naar 99 vierkantjes, een hele klus. Ik denk dat ik er vanavond nog even flink mee bezig ga. De tv mag nu namelijk niet meer aan, want we zijn thuis de top 2000 aan het luisteren en vanavond zijn de mooiste nummers dus die willen we niet missen. Misschien komt van de 8 vierkantjes haken (ja ik hoef er nog maar 8, gisteren dacht ik dat ik al klaar was maar toen had ik een tel foutje gemaakt en moest ik er nog 8) ook wel niks terecht want vorig jaar wou ik ook bezig met mijn bloemetjes alleen mijn zus wou heel graag pesten en toen heb ik dus de hele avond gepest. Ik denk niet dat we vanavond de hele avond gaan pesten maar er worden vast en zeker wel een paar potjes gespeeld.

Zo een kleine terugblik naar2011.
In 2011;
- ben ik begonnen aan mijn grootste project ooit, een deken van 99 vierkantjes haken. Dit haken kwam door een boek dat ik van mijn tante kreeg, haar wil ik hier graag voor bedanken.
- heb ik samen met mijn zus een nieuwe naaimachine gekregen.
- werd mijn blog een beetje bekender en kreeg ik mijn eerste 42 volgers (echt geweldig iedereen wil ik hier erg voor bedanken).
- ben ik gek geworden op het rond surfen in blogger-land.
- geniete ik erg van jullie leuke en lieve reacties (ook erg bedankt daarvoor).
- heb ik 3 give-aways gewonnen.
- en heb ik er 2 gegeven.
- publiceerde ik 107 berichten.

Een groet voor 2012.
Ik wil jullie een;
- spetterend
- geweldig
- oogverblindend (niet letterlijk, draag dus vanavond een vuurwerk bril ;)
- cool
- gezond
- fijn
- gelukkig
- mooi
- succesvol
- gaaf
- leuk
- etc, etc, etc...
Kortom een perfect 2012!!!

Liefs flo

2 opmerkingen:

  1. Lekker zelf oliebollen gebakken. En wat heb jij veel gedaan afgelopen jaar, bezig bijtje! Ik wens je een vrolijk 2012! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bezige bij!!! Ik wens jouw een gezellige jaarwisseling en een prachtig nieuwjaar!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥