zondag 11 december 2011

Roos ring

Vandaag lekker lui geweest. Vandaag alles rustig aan gedaan. 'S middags kwamen mijn zus en ik op het idee om iets leuks samen met elkaar te doen. Maar wat moesten dat dan wel zijn? Uiteindelijk zijn we bezig gegaan met een eloleo tas. Maar een roosje van vilt maken trok me ook wel aan. Dus ben ik bezig gegaan met een roosje van vilt.
Hier kun je het patroon vinden van het roosje, het blaadje heb ik zelf bedacht.

Groen blaadje
Toer 1: haak 4L, met een hv inde 1ste L tot een ring.
Toer 2: haak 4v in de ring.
Toer 3: haak *1v, 1stk, 1 2stk, 1 3stk, 1 2stk, 1stk, 1v* herhaal dit in iedere v.
Toer 4: haak 1 hv in de 1ste v.
Hecht af en klaar.

Gebruikte afkortingen

L

Losse

stk

Stokje

v

Vaste

hv

Halve vaste


Groetjes flo

1 opmerking:

♥ Bedankt voor je berichtje ♥