woensdag 9 mei 2012

iaah give away!!!

closed

Inmiddels zijn het er al 104, jaa ik heb het over mijn trouwe volgers.
En om te vieren dat ik  meer dan honderd volgers heb doe ik een give away!

Wat je kunt winnen is:
- Een appel hoesje (voor een eetbare appel ;)
- Drie Love you labels
- Een klein etuitje met een rits (kan als make-up etui)
- Een handige lange sleutelhanger, vind je lekker snel in een volle tas
- Een roos-ring (als ie niet om je vinger past kun je hem altijd nog als versiersel voor in je haar gebruiken)
- En een gehaakte roos waar je zelf nog iets mee kan doen
- Een ketting met een blauwe strik













De "spelregels":
- Laat een reactie achter, duh. Mailen mag natuurlijk ook. (1 kans)
- Volger worden is natuurlijk niet verplicht maar mag altijd. (wordt of ben je volger +2 kansen)
- Een linkje naar mijn op je blog zetten is niet verplicht wel leuk. ( +1 kans)
- Op 6 Juni maak ik de winnaar bekend.

Een handige foto om op je blog te zetten:


Groetjes flo

closed

11 opmerkingen:

  1. Flo , wat een super leuke giove away
    IK ben natuurlijk al volger en doe dus graag mee
    Die roos ringen zien er zo leuk uit en de rest natuurlijk ook
    nu maar duimen dat ik ga winnen
    groet
    lenie
    ( van bijleonie)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben volger en ik doe mee!
    Leuke spulletjes!

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik doe graag mee ,
    Wat een leuke dingen heb je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaaa wat een leuke give away !!
    ik doe natuurlijk mee !!!
    ik volg je blog
    en ik zal een linkje plaatsen!
    liefs nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een leuke dingen allemaal.... ik doe graag mee...

    Carole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe mee!!

    Ik volg je en je staat bij mijn give-aways!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier doe ik ook dolgraag aan mee; (en zodra ik door heb hoe mijn blog werkt ..plaats ik je linkje/foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey!! Wat heb je daar weer een super giveaway!!
    Ik doe heeel graag mee!

    Volger was ik al :)
    En ik heb zelf geen blog, maar ik zette een linkje op mijn facebookprofiel. Hopelijk telt dat ook? :)

    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo!!

    Wauw, ik ben helemaal fan van je give-away!! Ik wil graag meedoen!
    Ik ben volger geworden :)

    Succes nog met je blog, hij is erg leuk om te lezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wohooooooo, natuurlijk doe ik mee!
    Leuke give-away...
    Ik ga meteen ene linkje om m'n 2 blogies zetten & ik ben lid!!!
    Extra Extra Extra veeeel kans!
    Nu nog even duimen, hihi.

    XXX Zjanne, Sweet Zjaantje & Portfolio Zjanne.
    Ps, geniet van de heerlijke zomerse dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Flo
    Natuurlijk doe ik graag mee,wat een leuke!!!
    Ik baalde want ik kon gister niet op je blog komen(virus melding van Shabbyblogs)maar gelukkig nu wel weer.
    Ik zal vanav een linkje plaatsen, moet nu snel naar mijn werk.Maar komt erop hoor!!!
    Fijne dag.X MArielle

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥