zondag 20 mei 2012

Whate made me happy #6





- The versatile blogger award die ik kreeg van nadia
Hierbij moet ik 7 dingen over mezelf vertellen:
♥ Ik ben een beetje een chaoot
♥ Ik heb een kleine tassen tik
♥ Ik ben gek op mensen kijken, gewoon kijken wat ze doen en hoe ze er uit zien
♥ Ik kan eigenlijk nooit de sieradenwinkel sixx weer uit zonder dat ik iets heb gekocht 
♥ Ik heb net als nadia een hekel aan champignons en rekenen/wiskunde
♥ Ik ben heeeeel blij met mijn inmiddels al 105 volgers en ik vraag me soms echt af hoe mensen meer dan 1000 volgers kunnen krijgen, ik denk niet dat mijn blogje ooit de 1000 volgers haalt
♥ Ik heb sinds kort de DIY voor je haar op youtube gevonden en ik vind het heel leuk om daar dan van te leren.
Zo dat waren mijn 7 punten nu moet ik volgens de regels 15 mensen nomineren, nou gaat me dat never ever nooit niet lukken dus doe ik er...
3. oon
- De madeliefjes in de tuin-
-De klaproos, ook in de tuin-
Wat mij nog meer happy maakte:
- Kamperen in het hemelvaartsweekend-
-Het weer van vanmiddag-

4 opmerkingen:

♥ Bedankt voor je berichtje ♥