zaterdag 21 juli 2012

Ear cuffs

Het schijnt een helemaal nieuwe trend te zijn:
Ear cuffs.
Ik vind sommige leuk maar sommige vind ik ook heel lelijk.
Hieronder twee plaatjes van de ear cuffs die ik erg mooi vind.
249175791853290425_rrps4coy_f_large
 Tumblr_m6lgsm3rlt1qe4se6o1_1280_large
Ear cuffs zijn een soort klemmetjes die je om je oor heen kan klemmen zonder dat je op die plek een gaatje nodig hebt. Daarom vind ik ze ook zo leuk, je kunt ze elke dag op een andere plek aan je oor hangen!
Ik heb even een vraag aan de mensen die zo'n ear cuff hebben:
Waar kun je ze kopen behalve dan op het internet? Ik wil ze eigenlijk gewoon ergens in de winkel kopen maar ik kan er niet precies achterkomen in welke winkel ze deze oorbellen nou verkopen.


4 opmerkingen:

  1. Ow jaaaa, jaren geleden waren die dingen ook helemaal hip. Ik heb er zelfs nog een paar liggen in mijn sieradendoosje ;)
    Toendertijd hadden ze ook wel eens van dat spul bij de Etos. Maar of ze die nu nog hebben, weet ik niet? Of gewoon bij een sieraden winkel of zo? En dan niet de wat sjiekere winkels, maar meer de wat alternatieve shopjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd! Dat is denk ik alweer zo'n 14 jaar geleden... Ik had er ook een, en een nep neusringetje, geen gezicht! En je had ook nog van die nagelsieraden, klein gaatje (in het stukje was los is natuurlijk, niet nagelbed)boren en dan een ringetje met glimsteentje eraan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb die van mij bij de H&M gekocht :). Ze hadden er verschillende.

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥