zaterdag 14 juli 2012

Tapjes!!

Vandaag was ik samen met mijn ouders en mijn zus in het dorp.
Gewoon om even te winkelen.
Mijn rode nagellak was op,
dus toen ik de Hema zag dacht ik;
ik kan wel eventjes kijken voor rode nagellak.
De vorige had ik immers daar ook gekocht.

Eenmaal in de Hema had ik de nagellak al snel te pakken.
Via de achterkant eruit dacht ik.
Maar toen kwam ik wel langs de tape.
Toen kon ik het niet laten
om deze 3 leuke rolletjes te laten hangen ;)

Sinds een paar dagen weet ik hoe het strijkijzer werkt.
En nu heb ik er dus weer iets bij om te doen.
Want nu ik kan strijken vind ik het super leuk om strikjes te maken.
Ik vond strikjes ook al erg leuk
voordat ik deze ontdekte.
Maar nu vind ik ze echt helemaal te gek!

Niet alleen strikjes zijn mijn nieuwe hobby,
nee ik vind het ook leuk om ringen en kettingen te maken.
Hieronder kun je mijn blauwe roosjes ring zien.

In de lente en de zomer is bij ons in het dorp
de laatste zaterdag van de maand een rommelmarkt.
Ik speel met het idee om daar ook op te gaan staan
met zelfgemaakte accessoires.
Zoals ringen, hoesjes voor mobielen.
Maar ook nog andere zelfgemaakte dingen.
Ik moet er nog even over na denken
maar het lijkt me wel erg leuk om een keertje te doen.

2 opmerkingen:

  1. Die tapes van de hema zijn echt leuk ! Ik was er ook laatst en heb een paar rolletjes ingeslagen :)

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥