woensdag 5 september 2012

Little things on wednesday

Vandaag heb ik mijn eerste lesdag in 4vwo gehad. Het was een beetje een rommeldag want we hebben nog geen kluisje dus moesten we alle boeken de hele dag meenemen en dat waren er nog al wat! Voor morgen moet ik er nog meer meenemen. Dus ik doe er mooi in twee tassen want anders ben ik bang dat ie scheurt ;)
Maandag heb ik mijn boeken opgehaald en gekaft. Met allemaal mooie tapjes en plakbandjes.
Dinsdag had ik introductie over hoe het allemaal zal gaan nu ik in de bovenbouw zit.
En woensdag naar de schoolfotograaf en weer lessen volgen.
Het bloggen zal nu wel weer wat minder worden omdat ik wel minder tijd zal hebben voor creatieve uitspattingen ;)
Nog wel een leuk nieuwtje is dat ik bij 150 volgers weer een give away houden dus nu ga ik hard brainstormen over wat ik weg zal geven als je een idee hebt vind ik het leuk om die te horen!
Nog even een foto van mijn stapel met boeken:

3 opmerkingen:

  1. Hey! Ik wens je een leuk en leerzaam schooljaar! En je zal vast nog wel tijd hebben om te haken, een haakwerkje neem je makkelijk mee dus je kan in de pauze gewoon verder gaan! Wie weet start je wel een rage op school! En als give-away idee; je hebt je boeken zo mooi gekaft, als je dat nou ook eens met een notitieblok doet, een mooie bloem erbij en misschien een handgeschreven patroon van de bewuste bloem, of een van je andere projecten. Als je dan later een haak grootheid bent kan de winnaar van je give-away zeggen dat tie een handgeschreven patroon van jou heeft!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Flo, een goed begin van je schooljaar! Maar aan de gezelligheid van je boeken zal het niet liggen he.
    Meis suc6.

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes dit schooljaar! Ik volg je! Volg je me terug? xx

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥