maandag 18 februari 2013

Wijze woorden #22


Pinned Image




















Totally true!!
Deze week ga ik lekker genieten van mijn VAKANTIE!
Helemaal leuk.
Morgen op bezoek bij mijn oma.
Woensdag samen met mijn vriendin naar een
museum (jaja, wie had dat gedacht, zij 
naar een museum in d'r vrije tijd ;)
en daarna lekker shoppen.
Vrijdag etentje.
Zaterdag met mijn ouders en mijn zus op pad!
Eigenlijk wil ik ook nog naar de kapper
maar ik weet niet of dat er ergens nog tussen past.
Bij zowel bij de kapper als bij mij.
En oh ja, tussendoor
ook nog wat volleyballen.

☺ fijne week toegewenst!


4 opmerkingen:

  1. mooie quote :)! Klinkt als een leuke week wat je allemaal gaat doen :), geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is het maar net !
    Je hebt een drukke maar ook leuke week voor de boeg zo te lezen. Have Fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh zalig... een week vol leuke dingen! zorg nu ook dat je nog een beetje kan rusten he?

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥