dinsdag 23 april 2013

Sneak peak

Nog maar 3 weken en dan ga ik naar
ROME
Ik heb er echt super veel zin in.
En omdat ik als ik weer terug ben ik
aan mijn ouders en natuurlijk aan mijn 
trouwe bloglezers wil vertellen
hoe het daar nou eigenlijk is in Rome.
Heb ik afgelopen weekend een Travel journal voor Rome gemaakt.
Ik ga nog niet alles laten zien
want ik heb hem natuurlijk helemaal versierd.
Maar al wel een kleine sneak peak van de
pagina die na de plattegrond komt ☺


Jaaaa, meer ga ik nog niet laten zien,
maar dat komt later.
Vond het echt fijn om weer eens een beetje
te prutsen met papier en lijm zo tussen
school door!
Tapje hier, plaatje daar
oh daar kan ook nog wel een stempel
en daar kan ook nog wel een met pen en ink
geschreven dingetje.


Heerlijk!!!

1 opmerking:

  1. Wat gaaf dat je naar Rome gaat:D
    Leuke post!

    Je blog is leuk! Ik volg je nu ook.
    Volg je mij ook terug?

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥