dinsdag 2 april 2013

Werkweek

Met school ga ik op werkweek naar ROME!!!
Gaaf hè! Ik heb er zo'n zin in.
Zonet heb ik lekker rond zitten kijken
op het internet naar dingen in Rome.
We hebben van de begeleiders een boekje
gekregen met allemaal informatie
over de dingen die we gaan bezichtigen,
dus daar heb ik een deel van over opgezocht.

Het Sint-Pietersplein met beelden ontworpen door Bernini.

Op de laatst avond dat we in de stad zijn
gaan we ook naar een opera.
Dus daarvoor moeten we in de juiste outfit.
Nou ben ik donderdag al wezen shoppen hiervoor,
en geslaagd! Ik heb een blauwe jurk en blauwe pumps
met bloemen waar ik al drie dagen op loop te oefenen. ☺

Ook heb ik zonet op youtube gekeken
voor een paar haar tutorials voor dan.
Dat is nog niet echt gelukt, maar ik heb wel
een hele leuke andere gevonden, gewoon voor naar
school ofzo, als ik genoeg tijd heb ;)
Ik dacht ik deel hem met jullie!


Liefs flo


4 opmerkingen:

♥ Bedankt voor je berichtje ♥