zondag 9 juni 2013

Nail art inspiration

Op we♥it kwam ik wat nail art tegen, dus dat wou ik even met jullie delen ☺

Large

Tumblr_m16pppop811r0psz5o1_500_large

Sakura_nail_art_gradient_essie_figi_essie_mint_apple_candy_essie_van_d_27go_opi_pirouette_my_whist_large

Jsgvsa8_large

Tumblr_mbcx93enuf1r6gu25o1_500_large

Leuk hè, ik doe zelf niet zo heel vaak meer mijn nagels van mijn handen,
want na 1 keer gitaar spelen is mijn wijsvinger altijd helemaal geruïneerd.
Dus zonde van de moeite maar voor feestjes doe ik er nog wel eens 
lakje op.


4 opmerkingen:

  1. Jeej wat gaaf gedaan zeg super mooi!
    Zou je mijn blog ook willen volgen?

    http://beautythingsilove.wordpress.com

    liefs Patty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf ik vind die astec print leukk
    !!


    groetjes Linda(www.creasnuf.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gevonden via bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wou dat ik dat zelf kon zo mijn nagels doen. Zelf ben ik eerder nogal een klungel in het nagels lakken.

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥