maandag 19 augustus 2013

Dag 3, Favoriete nagellak ||30 days challange

Ik heb niet zo heel vaak nagellak op omdat het simpelweg gewoon niet handig is. Ik speel namelijk gitaar, zowel akoestisch als elektrisch, dus als je dan hebt gespeeld ligt je nagellak aan diggelen. Zonde van de moeite dan eigenlijk.
Maar ik heb het natuurlijk wel eens op hoor ☺
Ik heb 2 favoriete kleuren gekozen.
Ik zou er eerst eentje laten zien maar die is uitgedroogd en dus niet meer op mijn nagels te krijgen :-o

















essence 31 hypnotic poison | essence 84 midnight charm

De rode is jammer genoeg uitgedroogd, maar dat is echt mijn super favoriete. De blauwe heb ik gekregen van Nadia en daar ben ik ook heel blij mee want dat is een donker blauwe met een beetje shimmering plus dat die ook best dekkend is na 1 keer aanbrengen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥