dinsdag 13 augustus 2013

Home again

Jullie zullen het misschien niet door hebben gehad, maar ik ben 2 weken naar Engeland geweest!
afgelopen zaterdag avond zijn we weer thuisgekomen en het was echt super!
We hebben heel veel dingen gezien, tuinen bezocht, landhuizen bekeken, kerken gezien! Het was heel leuk!
Ze hebben daar echt van die schattige cottages met heel veel bloemen op het hek en aan de dakgoot. Dit had je vooral in Kent, die streek wordt ook wel The garden of England genoemd!
We zijn ook naar Stonehenge geweest, wat echt een touristenpleister is. Maar een tip voor als je er heen wilt: ga vroeg, dan is het nog niet zo druk! Wij waren er om 11 uur en toen was het voor een grote bezienswaardigheid nog best rustig. Er zijn natuurlijk wel veel mensen, maar toen we een uurtje later weer weggingen stond er echt een mega rij van hier tot tokyo!
En zo gaat dat bij veel dingen, als je vroeg bent dan hoef je vaak niet of nauwelijks in de rij te staan, en dat is toch wel fijn!
Ik heb heel veel foto's gemaakt, maar ik zal er hieronder een paar laten zien!

Echte Engelse scones!

















Zonnebloem met 1 eigenwijs blaadje...

















Duiventil

















Mooie oude deur!

















Roze bloemetjes

















Grote kerk in Bath

















Stonehenge


Ik heb nog wel meer foto´s gemaakt, maar deze zijn de eersten die ik heb gesorteerd!

Zijn jullie ook op vakantie geweest?


2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super uit en wat heb je prachtige foto's gemaakt! En scones... mjammie...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Scones zijn zo ontzettend lekker! Wij zijn met school op cultuurreis geweest naar Canterbury! Dat was echt ontzettend leuk! De Engelse zwarte thee vind ik echter minder, maaar goed, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥