zaterdag 9 november 2013

Nieuw, nieuw, nieuw!

Gisteren ben ik voor school naar de open dag van de universiteit in Groningen geweest.
Daar heb ik 4 voorlichtingen over verschillende studies bezocht:
- Kunstmatige intelligentie, dit wordt niet mijn studie, het is veel te technisch en heeft toch wel heel veel met robots te doen. Je moet voor die studie goed zijn in heel veel vakken: informatica; biologie; neurowetenschappen, etc.
- Biologie, ook dit was toch niet helemaal wat ik had verwacht, die vrouw zij meteen al aan het begin dat het niet dezelfde biologie was als dat je nu op school krijgt. Dat vind ik persoonlijk jammer want ik vind de manier waarop we het nu doen juist leuk. Bij de studie moet je het allemaal zelf gaan uitzoeken... nee niet echt iets voor mij.
- Communicatie- en informatiewetenschappen, dit lijkt mij wel heel erg leuk, maar ik ben niet zo goed in taal, laat maar zeggen vrij slecht. Ik zie echt niet goed fouten in mijn eigen spelling, ik moet een blog bericht altijd minsten 2 keer doorlezen en dan nog kunnen er fouten inzitten :(. Maar ik gooi het nog niet aan de kant! Bij CIW ga je kijken hoe je teksten het best kunt neerzetten en welk  medium er geschikt voor is.
- Pedagogische wetenschappen, nou dat wordt het ECHT NIET. Ik zat daar en ik dacht echt help waar ben ik nou in beland, dat is dus echt zo niet mij! Je gaat je bemoeien tegen opvoeding van kinderen enzo, op de powerpoint stond ook Pedagogische wetenschappen en onderwijskunde. Huh, onderwijskunde, nee niks voor mij.

Maaaar ik ga natuurlijk niet een blogbericht schrijven over mijn mogelijke studiekeuzes, het was de reden waarvoor ik in Groningen was, maar ja dan moet ik natuurlijk ook even shoppen. Dat heb ik gedaan bij de Vero Moda en de H&M.
Bij de Vero Moda kocht ik een dik zwart shirt/truitje met gouden en zilveren glimmertjes.

Op de foto is hij aan de onderkant veel lichter, dat is niet zo, hij is gewoon zwart. Ik heb wat troubles met mijn camera dus deze foto is gemaakt met mijn telefoon, en dat gaat niet altijd helemaal perfect.













Dit is een detail van de glimmertjes, hier zie je wel de echte kleur die de trui heeft.
Bij de H&M kocht ik een heel simpel grijs basic shirt. En bij de Xenos kocht ik voor mijn zus roze met witte oorwarmers, die wou ze zo graag. ☺
En dat is alles dat ik heb gekocht, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥