woensdag 6 november 2013

Revieuw BB cream & Foundation Powder

Vandaag heb ik iets totaal nieuws, namelijk een review over make up en ik geloof dat ik dat nog nooit gedaan heb. Maar eens moet de eerste keer zijn.
Ik ben heel budget, in heel veel dingen. Maar vooral qua make up. Dus heb ik voor jullie ook een budget review, namelijk de BB cream en de Pressed Powder Foundation van MAX. Ookal lijkt het op MAC, dat is het zeker niet ☺ MAX is het huismerk van de action, waar ze soms best leuke dingetjes van hebben voor een heel budget prijsje!
Eigenlijk kwam ik in de action voor piepschuim voor een tutorial, maar die moet even wachten want dat kon ik niet vinden.
Ik vind de poeder heel stylish met een mooi kartonnen doosje, heel strak. Daar in tegen zat de BB cream gewoon met een plasticje op een kartonnetje geplakt.
De BB cream is heel donker het tubetje, maar als je het uit smeert wordt het wel wat lichter. Ik heb een vrij lichte huid, dus ik heb de lichtste variant.
Uitgesmeerd glimt de BB cream heel erg.
Van dat glimmen was ik in de winkel een klein beetje uitgegaan, dus heb ik er meteen een poeder bij gekocht die het allemaal een beetje matt maakt.
Het poederdoosje bevat een spiegeltje en een sponsje, heel erg handig!

BB cream
+Geeft veel pigment
+Handige tube
+Bevat vitamine A & E
+Heeft beschermingsfactor 15
-Glimt heel erg
-Ruikt erg naar schmink
-Geen mooie verpakking

Pressed Powder Foundation
+Heeft een spiegeltje en een sponsje
+Maakt goed matt
+Handig formaat (ik heb ook wel een hele grote ronde met lastige hoekjes)
+Bevat vitamine E
+Bevat Aloƫ vera
+Verpakt in een mooi stylish doosje
-Niet heel veel pigment (wel genoeg om de BB cream matt te maken)

En wat natuurlijk heel fijn aan allebei is, is dat ze lekker budget zijn.
De BB cream kost €1,49
De Pressed Powder Foundation kost €0,98

Ik hoop dat jullie deze totaal andere tak van mijn interesse ook leuk vonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥