woensdag 4 december 2013

Paper love

Ik ben echt gek op papier, het frutselen ermee, de textuur, de motiefjes... Echt waar als ik dit soort papier frutsels zoals hier beneden zie, mijn hart maakt een sprongetje.
Livros e cadernos
DIY tags#DIY #envelope #present - zelfmaakidee: #envelop #cadeau - kijk op: www.101woonideeen.nl





























Sommige mensen zullen me nu waarschijnlijk uitlachen als ik zeg dat ik inmiddels 40 rolletjes washi tape heb. Maar ik vind het veel, heel veel, elke keer als ik in mijn bakje kijk denk ik ook, daar moet ik wat mee doen. Als je alleen al nagaat wat het kost,,, ooooooeeeh niet aan denken, gewoon niet. Het is niet dat ik de allerduurste washi tapejes koop hoor, wat dat betreft ben ik vrij budget, Hema, Action, Xenos etc. Afgelopen zaterdag was ik zwolle waar ik zulke leuke tape zag, maar €3,50 voor één rolletje vind ik echt te veel, wat dat betreft koop ik nooit washi tape in een grote stad, daar is het altijd duur.
washi tape donut flags
Je kunt er ook zoveeeeeeel leuke dingen mee doen, ik ben es even op zoek gegaan en vond dit -->
Hoe leuk!! Ik wou het ook doen voor mijn eigen high tea maar had jammer genoeg geen tijd.
Ook gaat er bij mij echt nooit een envelop weg zonder een washi tapeje.
Gewoon nooit, never ever nooit niet!
Decorate my envelopes with washi tape

Hopelijk weer een beetje inspiratie voor jullie!


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ideetjes! Ik hou ook ontzettend van papier!
    Heb je het boek van Flow voor Paperlovers al gezien? Echt onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tape heb je nooit genoeg, ik ben bang dat ik er wel meer dan 40 heb.
    Bij de Zeeman zag ik gisteren ook tape hangen (3 voor 0,99), ik heb ze dit keer laten hangen, knap hè.

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥