woensdag 5 februari 2014

Room details



Vandaag heb ik voor jullie een nieuw blogje met een paar room details. Van, jah je zou het niet denken, mijn eigen kamer! Haha.

Allereerst al een foto die ik zondag ook al poste. Namelijk een kapstokje, ik heb dat ding echt al heel lang, ik heb zelfs zelf gemaakt. Een stuk hout en een paar hele grote spijker erin gejast. Ik weet niet maar vroeger maakte ik alles met of plakband of spijkers en hout, mijn moeder zij ook altijd, jij moet geen bouwvakker worden want dan bestaat dat hele huis uit plakband. ☺ Anyways, die kapstok hing er al heel lang maar er hing nooit wat aan, dus daar heb ik zaterdag verandering ingebracht!

Tja een hertenkop, wat zal ik daar over zeggen?!

In mijn vensterbank staat een vaasje met rozen en een paar kaarsje. Nou stonden die rozen eerst op een andere plek, maar toen ik dit weekend bezig was dacht ik, waarom zet ik ze niet in de vensterbank, dus nu hebben ze daar een plekje gekregen, waar ze lekker naar buiten kunnen kijken ☺








Naast het vaasje met bloemetjes staan ook en heleboel kaarsjes, niet dat ik die ooit aan doe, ze staan dicht bij de gordijnen dus hartstikke gevaarlijk. Maar het staat wel heel gezellig!



Liefs flo ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥