zondag 16 februari 2014

This week



♥ zette ik mijn armbanden weer eens op de foto, ik vind het zooo leuk om op pinterest of instagram rond te snuffelen en kijken hoe andere mensen hun armbanden en horloges combineren. Ook haal ik er natuurlijk heel veel inspiratie uit om zelf armbanden of kettingen van te maken.
Een tijdje geleden schreef ik hier een artikel over statement kettingen, inmiddels heb ik er al 2 gemaakt, jeej. Ik heb voor nog een andere het idee en de materialen al, dus zodra die af is, zal ik er eens een artikel over schrijven!
♥ maakte ik een sleutelhanger van een stukje kant met een super leuk lintje waaraan kraaltjes en hartjes vast zitten, ik ben erg tevreden met het resultaat. Ik liep gisteren door de winkel en zag de lintjes, ik dacht daar moet ik iets mee doen ☺.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥