dinsdag 25 maart 2014

Perfect Pinky Pillow

Echt al weken, wat zeg ik, al maanden geleden heb ik twee hele simpele kussens bij de action gekocht. Gewoon, omdat ik ontzettend van kussens hou en je er, wat mij betreft, nooit genoeg van kunt hebben. Voor de ene had ik al heel snel een hoes in elkaar gezet van een, ooit bij de Ikea gekocht, gestreepte stof. Maar jah, voor het tweede kussen kon ik nog niets bedenken. Dus bij een ander bezoekje bij de action kocht ik maar een witte kussen hoes, in de juiste maat ;P. Toen ik hem kocht wou ik er eigenlijk zoiets als moustaches op stempelen, of zo. Maar dat is er nooit van gekomen, de moustache trend is alweer voorbij en ik wou iets anders. Dus, na wat schetsen bedacht ik dat dit het resultaat maar moest worden!
Ik had wat roze verf gekocht en met wat schilderstape ben ik aan de gang gegaan. Een best grote klus, maar super leuk om te doen en ik ben er echt super tevreden mee! Sterker nog, ik heb al een doosje klaar staan om in de zelfde print en kleur te beschilderen! Helemaal leuk ☺
 
Zo heb je een super leuk kussen, die helemaal niet duur hoeft te zijn! Ik geloof dat het mij in totaal iets van €3,50 heeft gekost, voor dat geld koop je niet snel ergens in een winkel een kussen plus een vrolijke hoes!
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer! ♥


1 opmerking:

♥ Bedankt voor je berichtje ♥