zondag 2 maart 2014

This week...

Deze week had ik vakantie en ging onder anderen naar Amsterdam en Haarlem, dus ik dacht ik maak een plog van die 2 dagen maar daar is weer weinig van terecht gekomen jammer genoeg. Dus geen plog, maar ik ben wel van plan om nog een shoplog te maken van de dingen die ik heb gekocht!







...werd ik maandagochtend gewekt met een lekker zonnetje in mijn kamer en een blauwe lucht, jeehj!
...dronk ik echt een super lekkere sinaasappelsap bij brix, een restaurantje in Amsterdam.
...zette ik een deel van onze zeepketting thuis op de foto want die hing zo lekker in het zonnetje.
...bewerkte ik een beetje een slechte foto van de oh zo leuke kandelaar bij mijn tante!

Zo dat was mijn week in foto's! Morgen moet ik weer naar school, wheeh. Maar het was een leuke vakantie week!

 
Instagram: @all_about_flo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥