maandag 7 april 2014

Last week

Ja, whoeps het is al maandag, maar gisteren hadden we visite en was ik het helemaal vergeten dus vandaar dat ik vandaag maar even een last week doe!


Ik at de allereerste aardbei van dit jaar! Hij was nog niet helemaal rijp, maar dat mocht de pret van een beschuitje met aardbei niet drukken!

Ik ben bezig met mijn agenda voor volgend jaar, deze foto is van een pagina voor notities, goh wat toevallig! ☺Ik maak hem helemaal zelf, ik heb alleen een notitieboekje gekocht met lijntjes, de rest is allemaal van mijn hand. En dat is zooo leuk om te doen, ook als ik hem volgend jaar ga gebruiken, in elke pagina zit zoveel passie. Ook al heb ik nog maar 15 bladzijdes of zo, het is nu al zo leuk om door heen te bladeren. Eigenlijk net zo leuk als door het schetsboek van mijn vriendin te bladeren, dat is echt zo'n creatief hoogstandje, zo leuk om dat te bekijken!

1 opmerking:

  1. Op de middelbare school deed ik dat ook. Ik gebruikte zo'n Chinees dagboek ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥