maandag 21 april 2014

Moisturising lipstick || Hema


Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik niet iemand ben die super non-stop lipstick draagt. Natuurlijk heb ik er wel een paar, maar meestal pak ik toch liever één van mijn vele potjes met lippenbalsem of mijn jumbo sheer stick van essence. Dat verzorgde en gevoede effect wat je daarvan krijgt vind ik gewoon super fijn.
Maar een vriendin van mij heeft wel een paar leuke lipsticks in mooie kleuren en ze zei dat ze super fijn aanvoelen. Eén van deze lipstick kleuren sprak mij heel erg aan, namelijk nummer 08 van de moisturising lipsticklijn van de Hema, dus ik naar de Hema om deze te kopen. Dit product vind ik zo fijn dat ik er graag een review over schrijf voor jullie!

Het is dus nummer 08 en heeft een niet al te felle kleur, maar toch wel opvallende roze kleur. Om eerlijk te zijn, viel de kleur op mijn lippen vrij donker uit terwijl hij bij mijn vriendin toch echt een stuk lichter lijkt. Ik denk dat het dus heel erg ligt aan de kleur van je lippen, hoe deze uitvalt. Hij heeft echt de kleur zoals de stikker op de onderkant.

Als je hem op doet geeft hij meteen dat gevoede gevoel zoals je krijgt bij een lipbalm, ik vind dit persoonlijk echt super fijn eraan. Dit "balmy" effect behoudt hij een dikke twee en een half uur, hierna wordt het minder en verdwijnt de kleur langzaam.

+ punten
- Heeft een mooie donkere, maar niet té donkere, kleur;
- Heeft een fijn balmy effect;
- Heeft een mooie zwarte glimmend omhulsel.

- punten
- Als het fijne balmy effect na een dikke twee en een half uur verdwijnt, gaat hij al vrij snel trekken en voelen je lippen strak en ongehydrateerd aan.

Ik zou deze lipstick zeker aan jullie aanraden en ga zelf ook nog zeker kijken of ze ook een mooie peach variant van deze hebben!
Deze lipstick is te koop bij de Hema voor €3,-

1 opmerking:

  1. Dat is niet duur! Ik draag zelden lipstick, maar voor zo'n prijsje wil ik het best proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥