vrijdag 4 april 2014

Monthly favorites || March

Maart was voor mij echt super de puper druk! Wel leuk, maar vandaar dat ik ook niet zoveel heb geblogd, sorry daarvoor. Dus nu heb ik voor jullie weer een Monthly favorites van maart!

1. Deze sugar body scrub van The Body Shop heb ik eigenlijk al een hele tijd. Maar in maart ben ik er weer helemaal fan van geworden, hij ruikt zooo lekker en geeft goed resultaat. Ik gebruik hem niet zozeer op mijn lichaam maar op mijn gezicht. Ja ik weet het body scrub, maar de korreltjes erg fijn en mijn gezicht gaat er niet stuk van. Sterker nog, het werkt heel goed, m'n gezicht wordt er super glad en egaal van!
2. Dan mijn favoriete liedje van maart, dit is toch echt wel Addicted to you van Avicii.

3. Dit is mijn meest gelikede instagram foto van maart. Het is de bibliotheek in het Rijksmuseum in Amsterdam. Hier was ik vorige week vrijdag met school, het was echt super leuk en gezellig. Ik vond het alleen wel jammer dat ik er al een keer eerder was geweest en ik dus alles eigenlijk al had gezien behalve de middeleeuwen, maar dat is nou niet echt mijn favoriete kunst ☺. Er komt nog een artikel over Amsterdam, dus daarin zullen nog meer foto's zitten.
4. En dan als laatst mijn blauw/groene armbandje met roosjes! Ik heb echt al een hele tijd geleden net zo'n eentje gekregen in het roze van mijn zus. Maar ik heb een blauw horloge dus leek het me leuk om er ook zo'n leuk armbandje met roosjes in het blauw erbij te hebben.

En dat waren alweer mijn favorieten van de maand maart! Hebben jullie ook van die typische favorieten? Ik heb het eigenlijk nooit zo door. Maar als ik dan terug denk heb ik wel altijd zoiets van, oehw dat liedje heb ik wel heel vaak geluisterd en dat sieraad heb ik ook wel erg vaak gedragen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥